eliinstyle

Alla inlägg under maj 2011

Av elin - 9 maj 2011 22:33

hej alla som läser, nu har jag inte bloggat på hela helgen för jag har varit i dragsö med hanna och vi hade jättekul. idag har jag varit med max, hanna & daniel. vi körde för de mesta kurragömma och dunkgömme. vi hade rätt så kul. vi va inte med daniel från början men vi ringde honom senare för att vi ville gömma oss på ett bra ställe, så vi körde kurragömma med honom. sen stack vi ut och körde dunkgömme. vi gjorde inte mycket mer men inatt så ska jag sova över med hanna för det är studiedag imorgon. vi får se om vi är med någon annan också. men det är inte säkert att jag bloggar imorgon.

puss ♥

Av elin - 4 maj 2011 19:54

hej alla som läser, idag har jag varit med min pojkvän, hanna, jojjo h, lina h, rasmus u, pontus w. vi hade rätt så kul :) imorgon ska jag och hanna städa mitt rum, för hon tycker att de är jättekul.. sen ska jag packa för till helgen ska jag till dragsö med hanna. vi åker diekt efter skolan på fredag. kanske bloggar då om hon har en dator där. men jag tror iallafall att vi kommer ha jätte kul :) hade inte så mycket att berätta om idag men vi får väl se om det kommer in bilder efter helgen.. men iallafall så ska jag snart gå och lägga mig för jag är trött, hahah mobba inte -.- kanske bloggar mer imorgon om jag hinner.

puss



jag kan bjuda på en fin bild på mig och hannis x)


    

Av elin - 3 maj 2011 18:59

hej alla som läser, har inte bloggat på jätte länge och jag är väldigt ledsen för det! men jag har inte hittat på något speciellt under tiden jag inte har bloggat. idag har jag varit med hanna, emma & max. vi hade jättekul men ändå jättetråkigt ;p vid sex så stack jag och hanna till killarnas fotbollsträning men vi vågade inte gå in där för vi va rädda att vi skulle få skäll av deras tränare.. så vi stack till hennes basket och väntade på att hennes tränare skulle komma o öppna. sen stack jag hem och nu sitter jag vid bdb o lite sånt :)


puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej, jag heter elin & jag är 12 år. min blogg kommer handla om vad jag hittar på med mitt liv. comment and enjoy ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vilken är din favoritartist?
 Justin Bieber
 Cody Simpson
 Sean Kingston
 Usher

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards