eliinstyle

Direktlänk till inlägg 23 april 2011

GLAD PÅSK :D

Av elin - 23 april 2011 19:46

hej alla som läser, idag är det påskafton. när jag vaknade klockan 9 imorse så målade jag ägg med mamma & pappa. sen duschade jag och gjorde vid mig. efter det så åt vi påskmat med min morfar. sen efter maten så va jag med emelie, sofia m, emma b, vi va på skolan och hade inte så jättekul. emma stack hem vid halv 7 och då va jag bara med emelie & sofia. sen skulle jag hem och äta tårta, skulle egentligen sova med sofia sen med jag fick inte av mina föräldrar så jag fick damp på dom. nu har jag inget att göra och jag stör mig väldigt mycket på de! redigerade en bild imorse, ni får gärna komentera om den är fin eller ful :) men iallafall GLAD PÅSK till alla underbara bloggläsare!

puss ♥


 

 
 
Ingen bild

Emma

26 april 2011 20:49

naw älskar dig mer gmn <333

elin

26 april 2011 20:54

men jag älskar dig mest

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin - 9 maj 2011 22:33

hej alla som läser, nu har jag inte bloggat på hela helgen för jag har varit i dragsö med hanna och vi hade jättekul. idag har jag varit med max, hanna & daniel. vi körde för de mesta kurragömma och dunkgömme. vi hade rätt så kul. vi va inte med dani...

Av elin - 4 maj 2011 19:54


hej alla som läser, idag har jag varit med min pojkvän, hanna, jojjo h, lina h, rasmus u, pontus w. vi hade rätt så kul :) imorgon ska jag och hanna städa mitt rum, för hon tycker att de är jättekul.. sen ska jag packa för till helgen ska jag till dr...

Av elin - 3 maj 2011 18:59

hej alla som läser, har inte bloggat på jätte länge och jag är väldigt ledsen för det! men jag har inte hittat på något speciellt under tiden jag inte har bloggat. idag har jag varit med hanna, emma & max. vi hade jättekul men ändå jättetråkigt ;p vi...

Av elin - 27 april 2011 20:26

hej alla som läser, idag va jag med hanna igen. vi hade likadana kläder på oss i skolan och ALLA sa att vi va jättefina (nooot). som vanligt nördade vi sims idag också, men det e ju ballt ;p vi gjorde typ inget speciellt annars.. jag och johanna måst...

Av elin - 26 april 2011 20:36

hej alla som läser, idag började skolan igen. efter skolan va jag med hanna och vi stack till mc för att äta glass. sen när vi kom hem till hanna så va hennes kompis där som heter nellie. och då skulle nellie va med oss, hon är 3 år yngre än mig. vi ...

Presentation


hej, jag heter elin & jag är 12 år. min blogg kommer handla om vad jag hittar på med mitt liv. comment and enjoy ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vilken är din favoritartist?
 Justin Bieber
 Cody Simpson
 Sean Kingston
 Usher

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards