eliinstyle

Alla inlägg under april 2011

Av elin - 27 april 2011 20:26

hej alla som läser, idag va jag med hanna igen. vi hade likadana kläder på oss i skolan och ALLA sa att vi va jättefina (nooot). som vanligt nördade vi sims idag också, men det e ju ballt ;p vi gjorde typ inget speciellt annars.. jag och johanna måste verkligen bli klara med vår festplanering och vi är ju knappast med varandra, hon får bara va till 4 på vardagar så de är inte så jättekul.. fick ble ett kort inlägg för jag har inte så mycket att säga ;)

komentera gärna :)

puss ♥

Av elin - 26 april 2011 20:36

hej alla som läser, idag började skolan igen. efter skolan va jag med hanna och vi stack till mc för att äta glass. sen när vi kom hem till hanna så va hennes kompis där som heter nellie. och då skulle nellie va med oss, hon är 3 år yngre än mig. vi spelade sims och när nellie duschade så åkte jag och hanna rullor, för nellie kunde knappast åka. när nellie hade åkt hem så stannade jag bara i 1 timme innan jag också stack hem. på vägen hem träffade jag nanny och kimmy, dom hade varit på netto. men nu ska jag snart gå och nanna. bloggar kanske mer imorgon. det verkar som min blogg är helt tråkig för typ ingen komenterar, kan ni komma med förslag om hur jag kan göra den bättre/finare ?

puss ♥

Av elin - 25 april 2011 21:10

hej alla som läser, idag har jag vait med emilia h, felicia ab, emma b, markus e, emelie j, sofia m, vi har haft jättekul ^.* först va jag med emilia, felicia, emma & markus men sen kom emelie och sofia också. vi satt inne typ hela dagen men vi hade ändå kul. nu på kvällen så va jag med alla dom förutom markus, han skulle tydligen hem.. vi har cyklat runt lite, och jag träffade min pappa när jag cyklade utan hjälm på emmas cykel.. det va jättekul, säger vi. då ska jag va med emmafinasteblomkvist imorgon och vi kommer säkert ha jättekul när vi är själva :) ni får reda på vad vi hittat på imorgon, jag kommer säkert blogga då. ni kan få en fin bild på mig och emma som jag redigerade igårkväll..

puss ♥


 

Av elin - 23 april 2011 19:46

hej alla som läser, idag är det påskafton. när jag vaknade klockan 9 imorse så målade jag ägg med mamma & pappa. sen duschade jag och gjorde vid mig. efter det så åt vi påskmat med min morfar. sen efter maten så va jag med emelie, sofia m, emma b, vi va på skolan och hade inte så jättekul. emma stack hem vid halv 7 och då va jag bara med emelie & sofia. sen skulle jag hem och äta tårta, skulle egentligen sova med sofia sen med jag fick inte av mina föräldrar så jag fick damp på dom. nu har jag inget att göra och jag stör mig väldigt mycket på de! redigerade en bild imorse, ni får gärna komentera om den är fin eller ful :) men iallafall GLAD PÅSK till alla underbara bloggläsare!

puss ♥


 

Av elin - 22 april 2011 20:23

hej alla som läser, idag har jag varit med kimmy. vi har typ målat ägg och målat en hylla i turkos. det var jättekul att måla den hyllan men vi hade bara vars en stor målat tröja på oss och det var lite pinsamt för samuel, isabella, daniel & oliver j kom förbi och glodde på oss :o det var jävligt pinsamt, vi hade liksom färg över hela oss ;p efter de så träffade vi alexander n & max b på mc för att vi skulle äta glass. men dom ville inte va med oss, dom tyckte att vi kunde gå och sola istället -.- nu tittar jag och kimmy på talang och jag ska hem vid halv tio. imorgon har jag ingen att va med, alla ska bort och typ fira påsk men jag tycker att det är lite löjligt att fira de. om det är någon som vill va imorgon så komentera :)

puss ♥

Av elin - 21 april 2011 15:11

hej alla som läser, jag är riktigt ledsen att jag inte har bloggat på typ en hel vecka.. jag har liksom försökt men det har hela tiden varit någor som stoppat mig. nu den senaste veckan har jag mest sovit borta. de har varit varmt så jag har varit ute för det mesta.. nu är jag med emelie och vi har sovit över :) när vi vaknade badade vi i hennes spa i typ 2 timmar ;p nu har vi precis varit ute och handlat vars en vaniljmunk. vi gick ut för att handla vars en glass men det blev inte så ;) jag har liksom sovit 3 nätter med hanna och 2 nätter men emelie och jag har sovit hemma 1 natt. jag vet att det är lite konstigt.. igår kväll fick vi vår hund som heter Hilda, som jag snackat om i ett annat inlägg. nu ska jag och emelie typ tråka men jag lovar att jag bloggar imorgon.

puss ♥

Av elin - 15 april 2011 18:13

hej alla som läser, idag har jag varit i skolan som alltid. vi hade påskavsluting så nu är det liksom påsklov (glad) :D efter skolan gick jag och hanna hem till mig för att hämta kläder. efter det så stack vi hem till henne genom att jag ramade henne som jag fick för första gången av min pappa ^^ när vi kom hem till hanna så satte vi oss typ vid datorn. om ni undrade varför jag hämtade kläder så är det för att vi ska sova och det är jag glad över x) kanske träffar andra sen, men vi kom på att klockan liksom var 18:18 redan :o tiden har "rullat,rullat,rullat iväg.." haha , vi tar nog några bilder sen men dom får ni se imorgon kanske, eller så kollar ni min bilddagbok där jag heter "elingranqvist" som vissa säkert redan vet ;) nu ska jag och hanna försöka hitta någon annan att va med för vi har liksom ganska tråkigt ;p

puss ♥

Av elin - 10 april 2011 19:42

hej alla som läser, idag vaknade jag hos kimmy vid tio. jag klädde på mig och sen stack jag hem. när jag kom hem duschade jag och gjorde vid mig osv. sen stack jag, mamma, annie och måns bort till någon bondgård för att titta på hund. vi ska ha en hund som är omkring tre år, ni kanske undrar varför vi inte köper en valp men det är för att då orkar nisse inte med de (min hund). vi hämtar hunden på påsklovet och det är en border terier (stavning?). efter det så stack jag hem till kimmy igen och vi hoppade studs matta som vi brukar göra men det är kul x) nu har jag precis kommit hem och jag kommer ha problem med att somna som jag brukar ha på söndagar om inte alla dagar :p bloggar KANSKE mer imorgon, är inte säker på att jag pallar.

puss ♥

Presentation


hej, jag heter elin & jag är 12 år. min blogg kommer handla om vad jag hittar på med mitt liv. comment and enjoy ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vilken är din favoritartist?
 Justin Bieber
 Cody Simpson
 Sean Kingston
 Usher

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards